BENGEL bij Max en Mabel

In november 2015 komt het boek “Bengel bij Max en Mabel” uit. Lees samen (voor) hoe Bengel, in de eerste weken na de scheiding van hun ouders, Max en Mabel begeleidt. De hond Fido zorgt voor de nodige afleiding. Plaatjes en plakbriefjes aan de rechterzijde van het boek laten zien dat kinderen soms zelf actie kunnen ondernemen bij verdriet, boosheid en teleurstelling.

Bengel houdt van actie en humor. Hij is gek op kinderen en dieren. Hij geeft aanwijzingen hoe je soms zelf actie kunt ondernemen als je verdrietig of teleurgesteld bent.

Als hij erg druk is sms-t of appt hij iemand anders om je te troosten of op te vrolijken.

Moest je lachen om een hond, kat of ander dier? Lees meer ..

In het boek “Bengel bij Max en Mabel” is Bengel de ene keer bij moeder Jannie, Max, Mabel en de hond Fido, maar soms ook in het nieuwe huis van hun vader. Want de ouders van Max en Mabel zijn sinds kort gescheiden. Bengel zorgt voor gekke fratsen van hun hond Fido. Aan de hand van plaatjes en plakbriefjes aan de rechterkant van de bladzijdes probeert hij te laten zien dat ze soms zelf actie kunnen ondernemen als ze verdrietig, boos of teleurgesteld zijn. Wie goed luistert en goed oplet merkt dat Bengel samen met jou vervelende momenten om kan zetten in leuke momenten.

Verschijnt eind november 2015.

Het laatste nieuws